Hjälpmedel för samarbetsföreningar

Här kommer en bra nyhet för föreningar som ofta lånar in spelare från andra föreningar.

Självklart vill ni kommunicera med dessa spelare och föra närvaro med mera. Men när det är dags att fakturera medlemsavgifter vill inte blanda in dessa.

Detta är nu möjligt tack vare att alla medlemmar som tillhör en annan förening som standard filtreras bort när ni skapar nya fakturor.

Det går även lätt att hitta spelare som tillhör annan förening via filter i medlemsregistret, precis på samma sätt som för spelare som provtränar.

Använder ni inte Svenskalag.se till hela föreningen ännu?

Läs om fördelarna på www.svenskalag.se/styrelsekansli eller kontakta oss