Upplandsbro dansgymnaster har bytt till Svenskalag.se. Då jublar både styrelsen och medlemmarna.
Föreningar

Glada miner hos dansgymnasterna efter bytet: "Medlemmarna är jättenöjda"

Upplandsbro Dansgymnaster har en bred repertoar av aktiviteter i sin verksamhet och erbjuder allt från jazzdans för barn i unga åldrar till Zumba för äldre. Då är det av allra högsta vikt att kunna nå ut till medlemmarna snabbt för att meddela om eventuella förändringar, berättar Carlsson Karami som ansvarar för stora delar av administrationen i föreningen tillsammans med sin son Simon.

– Vi är supernöjda med att ha flyttat vårt administrativa arbete till Svenskalag.se. Det vi framför allt har haft stor nytta av är att kunna nå ut till alla medlemmar snabbt via sms bara genom några enkla klick på hemsidan. Oerhört smart och smidigt.

Bytet till Svenskalag.se har varit positivt för såväl styrelse och kansli som för medlemmarna:

– Jag kan ju säga som så att medlemmarna är jättenöjda. Så fort det sker en ändring kring någon aktivitet så kan de snabbt ta del av den informationen. Det har verkligen varit uppskattat eftersom att vi hade problem med just detta i de system vi arbetade i tidigare, säger Susann Carlsson Karami.

Upptäck fler gymnastikföreningar som använder Svenskalag.se