Fyll i närvaro på matcher i mobilen!

Ni har länge kunnat fylla i närvaro på träningar via vår närvaroapp. Nu har vi även lagt in stöd för matcher och övriga aktiviteter.

Länken till er närvaroapp hittar ni på er lagsida under Kontrollpanelen > Närvaro > Närvaro i mobilen.

Så alla ni ledare - glöm inte att ta med din Smart Phone till nästa träning eller match!

Kommentarer Visa alla kommentarer (11)

1. Daniel 16 apr 2012, 18:48

Vilken närvaro ingår i träningsstatistiken? Endast träningar hoppas jag?

2. Robert Larsén 16 apr 2012, 18:54

Hej Daniel. Ja, självklart är det bara träningar som räknas till träningsstatistiken.

3. Coach 25 apr 2012, 12:57

Hej, jag tycker ärligt talat att den mobila versionen knappt är värd att marknadsföra. När jag går in med min iPhone är det för det första väldigt svårt att läsa texten och använda funktionerna. (Gällande funktionerna så tycks jag enbart kunna rapportera träningsnärvaro). MEN, det är enklare och smidigare att gå in på den vanliga webbversionen av sin hemsida och utföra dessa uppgifter. Efterlyser en bra och överskådlig App istället alternativt att mobilversionen förbättras avsevärt.

4. Coach 25 apr 2012, 12:58

Det skulle stå: MEN, det är enklare och smidigare att gå in på den vanliga webbversionen av sin hemsida MED SIN MOBIL och utföra dessa uppgifter. Efterlyser en bra och överskådlig App istället alternativt att mobilversionen förbättras avsevärt.

5. Coach 25 apr 2012, 13:03

Efter att ha kontrollerat er största konkurrent så kan jag konstatera att de har en mobilversion (för alla lag) som är precis vad jag efterfrågar. Hoppas ni tar efter där.

6. Christer 25 apr 2012, 13:13

Vad heter själva appen? ( ny på det här)

7. Johan Adenmark 25 apr 2012, 13:14

När kommer något till Windows Phone

8. Robert Larsén 25 apr 2012, 14:11

Hej Coach, vi har inte marknadsfört vår mobila version av sajten. Däremot skyltar vi här med Närvaroappen som enbart är till för att sköta just närvaron. Vi jobbar hela tiden med att förbättra vår tjänst och att mobilanpassa sajten med dess funktioner är något som vi kommer att fokusera ännu mer på framöver. Tack för dina synpunkter!

9. Robert Larsén 25 apr 2012, 14:12

Hej Christer, länken till er närvaroapp hittar ni på er lagsida under Kontrollpanelen > Närvaro > Närvaro i mobilen.

10. Malin 26 apr 2012, 06:57

En fråga, vi skall nu välja verktyg och behöver ett verktyg som enkelt kan Korfu era 65 barn i 10 grupper, som skall kallas till 5 matcher i 5 olika variationer, kalla det kategorier À-J. Vill endast göra arbetet en gång. Tacksam för snabbt svar. En mobil lösning på detta är en bonus. / ÄFF p03, Malin

11. Robert Larsén 26 apr 2012, 10:11

Hej Malin, enklast är om du kontaktar support@svenskalag.se eller ringer 011-162300 för att se om vi skulle kunna hjälpa er.