Förenklad layout i fakturatjänsten

För att snabba upp hanteringen för dig som jobbar med att fakturera medlemmar och sponsorer har vi gjort några mindre, visuella förändringar och förbättringar i fakturatjänsten.

Designändringar:

• Vi har samlat alla verktyg under en knapp som heter "Verktyg"
  • När du vill skicka fakturor klickar du på knappen "Skicka" och väljer därefter om de ska mejlas eller skrivas ut för snigelpost
  • Vi har samlat alla filter under en knapp som heter "Filter"
  • För att filtrera ut ex. obetalda eller förfallna fakturor använder ni de färgade knapparna som förut. Nyheten är att färgens betydelse endast visas när du håller muspekaren över respektive knapp

Ny funktion:

• Du kan nu markera valda fakturor och exportera dessa till Excel.

Har er förening ännu inte testat att fakturera med Svenskalag.se? Anmäl intresse redan idag så visar vi hur ni kan få ordning och reda på er ekonomi.