Utdrag från Saltängens BK

För dig som älskar statistik

Grattis alla statistiknördar! Nu kan ni filtrera och summera er spelarstatistik precis hur ni vill. Vem har gjort mest A-lagsmatcher senaste 5 åren? Vem har gjort mest mål i samtliga cuper ni varit med i?

Detta ger er alltså en extra anledning till att fylla i statistiken efter era spelade matcher =)

Gå till er lagsida och klicka på statistik i vänstermenyn.

Kommentarer Visa alla kommentarer (7)

1. Micke Saltängens Bk 9 jun 2012, 19:11

Kul och bra. Svenskalag Blir bara bättre och bättre:)

2. Robin 11 jun 2012, 13:25

Skitbra svenskalag. Gick nyligen över till er från laget.se. Ni är mil före dom i utvecklingen.

3. David Granflo 19 jun 2018, 11:17

Måste man aktivera någon statistikmodul för att få tillgång till "Statistik" i vänstermenyn?

4. Andreas Kiellarson 19 jun 2018, 11:36

Hej David. Nej det behövs inte. Kontrollera att sidan är "Synlig" genom att klicka på Kugghjulet > Sidor. Statistiken baseras på ifylld närvaro på matcher, samt på gjorda mål, assist, gula kort m.m som fyllts i på matcherna.

5. David Granflo 19 jun 2018, 11:42

Aha. Tack. Jag har inget kugghjul. Så jag antar att de misslyckades med att göra mig till administratör helt enkelt. Eller är det andra rättigheter jag behöver?

6. Andreas Kiellarson 19 jun 2018, 12:00

Hej David. Du behöver vara Administratör eller Redaktör på lagsidan på för att kunna göra detta.

7. Bibbi 25 okt 2023, 22:12

Vad betyder M:et?