Flink fakturering för Moheda IF

Moheda IF blev klara med sin flytt till Svenskalag.se för ganska exakt ett halvår sen, när sommaren fortfarande gick på högvarv. När vi ringer upp Susanne Andersson, webbansvarig tillika kassör i föreningen, berättar hon om hur bytet påverkat det administrativa arbetet:

– Oj, var ska jag börja? Nu är allt så himla lätt. Det vi hade innan var väldigt svårjobbat. Jag är helt enkelt jättenöjd. Stort plus i kanten till er, skrattar Susanne.

Vad är den största skillnaden?

Det finns många skillnader men framför allt är fakturatjänsten riktigt bra. Min företrädare som arbetade i vårt tidigare system var ibland helt knäckt. Hon fick spendera många arbetstimmar på att få ordning och reda, som man egentligen hade velat lägga på annat. Jag själv upplever dock inte den situationen nu när vi jobbar i Svenskalag.se. Allt är verkligen väldigt lättarbetat.

Något som Susanne är extra nöjd med är bemötandet hon fått av teamet på Svenskalag.se. Det är något som hon värderat högt under själva flytten från det gamla systemet.

För mig är det skönt att känna att man har förtroende för de som introducerar en ny tjänst för oss. Det har vi verkligen haft och det är något som verkligen gläder mig, avslutar hon.

Vill du också bli en fena på fakturering och hinna med en massa annat på köpet? Kontakta oss idag så berättar vi mer