Enklare och billigare att livesända via hemsidan!

Fler och fler föreningar upptäcker hur spännande och intäktsbringande det kan vara att livesända sina matcher.

Vi på Svenskalag.se har nu gjort det ännu enklare och ännu billigare att komma igång och livesända via hemsidan.

Med vårt Bas-paket kan ni sända hur många matcher ni vill för endast 1000 kr per månad. Era tittare betalar med kort och ca 75% av intäkterna går direkt till er.

Logga in på er lagsida och klicka på Live-TV i kontrollpanelen eller läs mer om våra
Live-TV-paket här.

Exempel på kommande sändningar