Föreningar

Efter bytet till Svenskalag: "Tveka inte!"

Handbollsföreningen NKIK från Norrköping bytte under hösten till Svenskalag.se och vi fick en liten lägesrapport från Helene Carlsund, kassör i NKIK och tillika initiativtagare till bytet.

Varför letade ni efter ett nytt system till föreningen?

Vi ville ha ett system som var lättare för ledarna och alla användare att arbeta med. Ett enklare och mer komplett system som även underlättar informationsflödet såväl publikt på hemsidan som internt till medlemmar och föräldrar.

Har ni märkt några skillnader efter bytet?

– Användarvänligheten med ett tydligare och mer lättarbetat system med många möjligheter. Ett proffsigare och renare utseende som är lätt för oss att anpassa till föreningens önskemål.

Skulle du rekommendera andra föreningar att testa Svenskalag.se?

– Absolut! Vi är mycket nöjda. Servicen och utbildningen samt supporten har varit suverän. Tveka inte!

Besök NKIKs nya hemsida på www.nkik.se

Fler handbollsföreningar som nyligen bytt till Svenskalag.se:

Falu HK - www.faluhk.se

HK Hearts - www.hkhearts.se

Din förening? Hör av dig så hjälper vi er!