Bara 11 dagar kvar - fyll i era närvarokort nu!

Den 25 aug är sista dagen för att ansöka om statligt LOK-stöd.
Er förening ansöker genom att logga in på IdrottOnline och fylla i den sammanställning som vi tagit fram till er under Kontrollpanelen > LOK-stöd.

För att ni ska få så mycket bidrag som möjligt är det viktigt att varje lag ser över sina närvarokort.

Så gör du som är ledare:

• Logga in på er lagsida
  • Gå till Kontrollpanelen > Närvaro > Välj perioden: 1 jan - 30 jun 2014
  • Se till att ni kryssat i alla aktiviteter och att ni fyllt i närvaro på dessa
  • Se till att det finns minst en ledare per aktivitet
  • Granska det statliga närvarokortet för att se att ni inte missat att fylla i fullständigt personnummer på någon deltagare
  • I närvarokortet ser du även om vissa aktiviteter inte räknas som bidragsberättigade. Dessa markeras med röd färg. Håll muspekaren över deltagarnas närvaromarkering för att se varför inte aktiviteten räknas som giltig gruppaktivitet.

Har ni frågor om LOK-stöd och hur ni på bästa sätt gör för att inte gå miste om eventuella pengar? Ring oss på 011-16 23 00 (vardagar 09.00-16.30).