Anpassat formulär för stödmedlemmar

Här kommer ännu en smart nyhet som förenklar hanteringen av nya stödmedlemmar och supportrar!

Med ett specialanpassat formulär blir det ännu enklare för nya medlemmar att anmäla sig och samtidigt förenklas klubbens hantering ytterligare. Inför säsongsstarten och den stundande SHL-premiären ville Karlskrona HK puffa för nya supportrar och stödmedlemmar att anmäla sig på hemsidan. Detta fixade givetvis vi på Svenskalag.se!

Vi hjälper gärna till och skräddarsyr ert vanliga ”Bli medlem”-formulär så att det passar för en specifik grupp. Gå till svenskalag.se/khk och klicka på ”Bli medlem” uppe till höger på deras hemsida för att se ett exempel.

Just nu kan vi erbjuda detta kostnadsfritt för klubbar som anmäler intresse för detta innan 9 oktober! (ordinarie pris 800kr/anpassat formulär)

Ring 011-16 23 00 eller mejla till support@svenskalag.se så kan även er förening förenkla hur anmälningar till nya grupper går till.