Föreningar

Allt fler volleybollföreningar väljer Svenskalag.se!

Svenskalag.se fungerar bra för alla typer av idrottsföreningar och har idag stöd för över 90 olika idrotter.

Den senaste tiden har allt fler volleybollföreningar upptäckt de många fördelarna med att använda Svenskalag.se som medlemsregister och hemsida mm.

LOK-stöd och licensiering av spelare
Vår integration med IdrottOnline, som innebär att närvaro och medlemmar som läggs in i Svenskalag.se skickas till IdrottOnline var fjärde timme, har inte bara förenklat hanteringen kring LOK-stöd utan även licensiering av spelare.
I och med att spelarna i Svenskalag.se skickas över till IdrottOnline blir de även automatiskt tillgängliga i Profixio/FX för licensiering.

Kostar inget att komma igång
Att komma igång med Svenskalag.se kostar inget. Det flesta föreningar brukar dessutom starta med vårt kostnadsfria Bas-paket.
www.svenskalag.se/uppstart

Låt oss visa hur Svenskalag.se fungerar
Gör som många andra - Boka en demo eller skapa en testsida så att ni kan jämföra Svenskalag.se med den lösning ni arbetar med idag.

Gör en intresseanmälan

Bli inspirerad av andra!

Degerfors Volley OrionFalkenbergs Volleybollklubb, Örkelljunga VK och VBK Tierp  är några volleybollföreningar som redan använder Svenskalag.se som föreningsplattform. Se fler smarta volleybollföreningar