Dela nyhet
Kommande uppgifter fördelade
25 apr 2018 3 kommentarer
Hej,
Som jag tidigare har informerat om har vi som lag (spelare och föräldrar) lite uppgifter att ta tag i. Jag har nämnt kommande sammandrag den 20/5 (se kallelse) och att vi ska vara café- och bollkalleansvariga under damernas A-lagsmatch den 9/6 (se kallelse). Nu har det tillkommit ytterligare en uppgift; att utse en lagrepresentant i planeringen för Ekebycupen. Det är ett uppstartsmöte den 7:e maj kl 19-21 i UIF-villan.
Vi behöver hjälpas åt med dessa arbetsuppgifter och jag ser nu ingen annan väg fram än att jag slumpar ut vilka som får ta ansvaret för att driva dessa uppgifter. Jag behöver få bort detta från mina axlar. Jag har nu gjort en liten slumpgenerator och de som redan tagit på sig ansvar tidgare undantas i lottningen, liksom vi tränare. Och nu har lottningen genomförts...
Jag tänker att 2 personer behövs för att planera och förbereda för sammandraget, 1 person behövs för att planera och förbereda café- och bollkallejobbet, 1 person behövs för att vara Ekebycuprepresentant. Nedan framgår vilka som får ta ansvaret denna gång, och vilka som är på tur när nya uppgifter tillkommer. Jag förstår att det finns risk för att någon av er inte kan vid just dessa tillfällen men då ingår i ansvaret att kontakta den person som står näst på tur på listan och lämna över ansvaret. Jag hoppas vi inte ska behöva sträva efter millimeterrättvia och kanske är det någon som vill engagera sig lite extra och stötta laget, hör av er isåfall. Vi måste hjälpas åt enligt bästa förmåga!! Vi har ju som oftast väldigt kul när vi gör sådant här, även fast tiden är en utmaning!
Här är listan och därmed övergår ansvaret till dessa personer för de kommande uppgifter:
- Föräldrar till Alfred A och Alfred K tar ansvaret för Sammandraget 20/5
- Föräldrar till Olle H tar ansvaret för Café och bollkalleuppdraget
- Föräldrar till Elias tar ansvaret som Ekebycupsrepresentant
Tveka inte fråga de som utfört jobbet tidigare eller höra av er till någon av oss tränare. Kontaktuppgifter hittas på laget hemsida under Truppen. Här är den kompletta listan:
Förälders barn | Särskilt uppdrag som förälder utfört | Kommentar | Flagga | Rank = Slump * Flagga | Uppgift |
Alfred A | 1 | 0,962542656 | Sammandrag 2018 20/5 | ||
Alfred K | 1 | 0,907564573 | Sammandrag 2018 20/5 | ||
Olle H | 1 | 0,899882981 | Cafe A-lagsmatch 9/6 2018 | ||
Elias B | Bortrest under sammandrag 2018 | 1 | 0,898815609 | Ekebycupen, lagrepresentant 2018, möte 7/5 | |
Aryan M | 1 | 0,820101003 | |||
Mikael E | 1 | 0,715818036 | |||
Viggo Å | 1 | 0,705573052 | |||
Isac K | 1 | 0,243830597 | |||
Yaqoob E | 1 | 0,232989191 | |||
Samuel E | 1 | 0,089894113 | |||
Anton M | Bortrest under sammandrag 2018 | 1 | 0,035648548 | ||
Arthur S | Tränare | 0 | 0 | ||
David Q | Sammandrag hösten 2017 | 0 | 0 | ||
Emil N | Sammandrag hösten 2017 | 0 | 0 | ||
Gunnar B | Tränare | 0 | 0 | ||
Jacob A | Tränare | 0 | 0 | ||
Max B | Sammandrag hösten 2017 | 0 | 0 | ||
Nick H | Ekebycupen, lagrepresentant 2017 | 0 | 0 |
Mvh,
//Andreas
Kommentarer
Thomas 26 apr 2018
Tips till kiosken: Billiga chokladbollar (1kr!) säljer dom på Jula. Ta ut dom ur påsen bara så ser ingen var de kom ifrån. Man kan väl inte hitta billigare? =)
Johan 26 apr 2018
Vi har nu även ett swich-nummer kopplat till lagets konto: 123-668 00 45
Marika, Max Mamma 26 apr 2018
Jag har lista på hur mycket som gick åt på sammandraget i höstas, även prislista på hur mycket vi tog betalt. Hör av er om ni vill ta del av detta:-)