Ansökan om kommunalt stöd

En eller två gånger per år ansöker föreningar om kommunalt LOK-stöd. Detta görs på olika sätt beroende på vilken kommun ni tillhör.

Hos oss kan ni anpassa er kommunala LOK-sammanställning enligt er kommuns regler:

ApN-anslutna föreningar gör sin ansökan hos ApN
Om er kommun är ansluten till ApN, Aktivitetskort på Nätet behöver ni inte bry er om inställningarna ovan. Svenskalag.se exporterar automatiskt er förenings närvaro till ApN som i sin tur skickar det till er kommun.

Idag är följande kommuner anslutna till ApN:
Bjuv, Båstad, Fagersta, Falkenberg, Gävle, Halmstad, Huddinge, Hässleholm, Järfälla, Kalmar, Kungsbacka, Kungälv, Kävlinge, Laholm, Lidingö, Lycksele, Mölndal, Nordmaling, Nynäshamn, Sjöbo, Skurup, Sollentuna, Sotenäs, Sundbyberg, Södertälje, Tyresö, Upplands Väsby, Upplands-Bro, Vännäs, Ystad, Åstorp, Örkelljunga, Östra Göinge.