Video och Livesändning

Från 0 kr/mån

Livesänd era matcher direkt eller gör spelarintervjuer och publicera för era medlemmar och fans. På så sätt ökar ni engagemanget kring er förening och får även nya intäktsmöjligheter. Via vårt unika samarbete med videoplattformen Solidtango ger vi er möjlighet att jobba med video och livesändningar på ett professionellt sätt till en minimal kostnad. Allt ni behöver är någon som filmar, en kamera och en internetuppkoppling sedan är ni igång.

Exempel på några av de hundratals föreningar som redan använder Solidtango

Varför välja Solidtango som videoplattform?
  • Ingen kostnad för att komma igång med plattformen.
  • Ni erhåller helt utan kostnad en komplett playkanal där ni samlar allt ert rörliga material
  • Enkelt betalsystem för att kunna ta betalt för video och livesändningar
  • Alla videor och livesändningar går att se på datorer, smart TVs, mobiler och surfplattor
  • Gratis utbildning som hjälper er att komma igång och skapa video och livesändningar

Priser

Tillsammans med Solidtango gör vi det möjligt för alla klubbar att jobba med video och livesändningar på ett professionellt sätt till en låg kostnad.

0 kr/mån

• API/Intergration
  • Kunnig support
Så funkar det

Att jobba med video och livesändningar på ett professionellt sätt är enklare än du tror. I dess enklaste form går det bra med en mobiltelefon. Vill man göra det lite mer avancerat använder man en videokamera kopplad till en dator. Oavsett om man vill visa en video eller sända live skickas videofilen eller livesignalen till Solidtango som sedan paketerar och distribuerar innehållet på ett optimalt sätt så att så många tittare som möjligt kan se det.

Hjälp

Solidtango har stor erfarenhet av att hjälpa föreningar att jobba med video och livesändningar på ett professionellt sätt till en låg kostnad. Tveka därför inte att höra av er till Solidtango-supporten om ni har några som helst frågor eller funderingar på vad ni behöver för att komma igång. Ni når dem vardagar 8-17 på tel. nr: 08 462 98 00 och dygnet runt på support@solidtango.com

Kom igång

Via den här länken aktiverar ni er videoplattform helt gratis som test, 10 tittartimmar och 5GB lagring ingår: https://solidtango.com/create_free_account?ref=svenskalag